Vzpomínka

(Jirka Kejdana, 27. 10. 2017 17:07)

Kde jsou ty časy, kdy jsme se scházeli na srazech severočechů?
To se již nevrátí.
www.kena.cz

chvála

(Maley mrtwej bráška, 9. 2. 2013 20:09)

Pecka, opiovej dirigent u mě vede, jen jsem ho tu nenašel v ČB. Umě v pekle by se vyjímal :-) .

pozdrav

(Rosťa, 31. 5. 2012 12:29)

Ahoj Petře. Koukám, kde je co nového a tady vidím vás tři, jak si žijete v pohodě - tedy dle fotek :P - Pozdravuj Martičku, velkýho prcka a mějte se fajn

www.smolej.cz

:-)

(Honza Ústí, 24. 5. 2012 18:40)

Ahoj kamaráde, koukám jak Kájina roste jako z vody. To je neuvěřitelný...Pozdravuj Martičku a opatrujte se...

fajn stránky

(PetrK., 9. 7. 2011 20:47)

parádní fotky,čau (taky jsem z ps;)

Znovu jsem nakouknul

(Jiří Kejdana, 20. 2. 2011 7:42)

Ahoj Petře, rok jsem tady nebyl a koukám, že jsi změnil vzhled celých fotostránek. K fotkám se nebudu vyjadřovat, protože ty máš stále lepší a lepší. Přeji dobré světlo a zase jistě vrátím.

Re: Ahoj Petre

(Petr Adam, 4. 9. 2010 7:17)

Já mám teda nyní obj. CANON EF 70-200 mm f/4 L IS IS USM nic méně ta stabilizace je výborná věc, tam kde je horší světlo potřebuješ mít věci ostré. Samozřejmě se to týká pokud fotíš statické věci, pokud bys fotil něco v pohybu tak už ti ten stabilizátor nepomůže. Ikdyž tam mám teda i přepínání na stabilzaci pro pohyb, ale to je spíš pro švenkování, např. kdybs sledoval pohybující objekt, jako je třeba motorka na závodech. Ale třeba v ZOO na gaviálech kde je mizerný světlo a oni se věčinou nejhejbou, tak jsem schopnej udržet i 1/15. Jinak při dobrým světle se ta 200 dá udržet a pokud budeš fotit něco kolem 1/200 tak to udržš. Záleží na tom jak máš pevný ruce. Ikdyž stativ je stativ. Ale zas nejde brát všude. Pak je třeba dobrej ještě monopod. Tohle mám na 1/80 z ruky ale ze stabilizátorem http://www.absi-foto.estranky.cz/archiv/ifile/707.jpg Pokud si budeš moc za stabilizátor připlatit určitě ale doporučuju.

Ahoj Petre,

(martin, 3. 9. 2010 16:42)

dekuji ti za cennou radu.pokud bych kupoval canona 550d tak si zminovanou sigmu urcite poridim. Jestli padne rozhodnuti na nikona d90 tak asi zvolim setovy objektiv 18-105 a doplnim nakou macro predsadkou ci mezikrouzkem...Casem bych hlavne rad nejaky tele objektiv, proto se spise priklanim ke canonu- tam je ten vyber ponekud lepsi,hlavne ceny co se tyce..
jeste tedy jednu otazku mam k tobe, doufam ze te tim neotravuji:)
drive jsi fotil s 55-200 mm 1:4.5 - 5,6 II USM, nyni mas tento objektiv se stabilizaci. Je to vec, kde se vyplati priplatit? da se pri dobrym svetle u typu bez stabilizace udrzet ohnisko na 200 jentak v ruce, nebo to uz chce stativ?

Díky a preji ti dobré světlo;)

re: Rada

(Petr Adam, 31. 8. 2010 18:34)

Ahoj Martine,
s tou Sigmou jsem celkem dost spokojenej. Dobré ohnisko, supr kresba.
Na makro nevím, spíš je to takovej reklamní tah a já používám na hmyzáky už makro objektiv.
Pokud ale budeš používat makropředsádku, tak samozřejmě budeš muset jít k tomu hmyzoňovi dost blízko, ale dá se to a výsledky zas nejsou tak špatné. Víz tohle je focený makropředsádkou a na setovém objektivu Canon 18-55. http://www.absi-foto.estranky.cz/archiv/ifile/69.jpg
Ale určitě ti tenhle objektiv můžu doporučit. Te´d ho ještě dělají se stabilizací, takže pokud budeš mít peníze, tak si klidně za ní připlať.
Jinak určitě ještě za vyzkoušení stojí objektiv Objektiv Tamron SP 17-50 mm F 2,8 XR Di II VC , který je taky naprosto výborný. Ten má světelnost, 2,8 po celém ohnisku. A tak dělají se stabilizátorem nebo bez.
Jen ještě k tý Sigmě a makropředsádkám. Oni ty makropředsádky mívají vyšší obroučku a je možný, že ti to bude na nejmenším ohnisku vynětovat.

rada

(Martin, 31. 8. 2010 10:01)

Dobrý den Petře, v prvni rade bych vam rad pochvalil fotky,moc se mi libi:)
Pisi proto, ze si hodlam kupovat objektiv SIGMA 17-70mm F2.8-4.5 DC Macro spolu s mou prvni zrcadlovkou. Bude to zakladni objektiv, mohu se zeptat na vlastni poznatky k tomuto objektivu? predevsim jak dobre se s nim da fotit macro a jestli je mozne pouzit macropredsadky, nekde sem cetl, ze diky kratke zaostrovaci vzdalenosti si s nimi nijak nepomuzu.
Predem dekuji za odpoved

ahojda

(www.pohankovi.cz, 20. 4. 2010 10:18)

jukla jsem na tvé fotečky, máš je pěkné asi nejdéle jsem koukala na karolínku, moc pěkná, ale i pěkné snímky
asi nejvíc to eplé sluni jak na ni svítí
přeji dobré světlo
anič

???

(khammeleon, 11. 3. 2010 9:16)

...o co tu ide ?

Parádní fotky

(Jiří Kejdana, 2. 12. 2009 17:13)

Ahoj Petře, tak jsem zase nakouknul. Kdo umí, ten umí.
Ahoj Jirka.

SvS

(CvS, 9. 9. 2009 16:46)

Ahoj Petře! Koukám že už máš novou hučku na hlavě. Tak naval kšiltovku!

Moje stránky

(Jiří Kejdana, 5. 6. 2009 12:45)

http:kena.cz

Karolínka roste

(Jiří Kejdana, 5. 6. 2009 12:43)

Ahoj Petře, tak koukám, že Karolínka ti pěkně roste a za chvíli udrží i tvůj foťák. :-)))
Já se vrátil z Číny a Tibetu a mám fotky na mých stránkách. Pro tisk je teprve chystám, ale nemám moc času, protože se chystám na Kypr a do Austrálie.
Jo a také za celý Fotoklub chystám fotky na mapový okruh "Porta Bohemica"
Ahoj Jirka.

re: Ahoj

(Petr Adam, 10. 5. 2009 9:08)

jsem rád že se fotečky líbily. 99% je foceno Canonem 350D. Výborný fo´ták, ale už budu obměňovat. Chystám se na Canon 50D. Ale až po dovolený :)

ahoj

(René Bartoň Piškót, 10. 5. 2009 8:38)

ahoj Peter,máš super album fotky užasne sem sa budem vracať častejšie.Všetko je to fotene Canon 350D ? Chcem si kupit novy Fotoaparát preto sa pýtam .Prajem vela dobrého svetla .

Hazmburk

(Miriam Němcová, 28. 1. 2009 18:11)

Krásné fotky Hazmburku, doufám že budou další :)

Děkuji kastelánka Miriam Němcová

Vydařený web

(Standa, 20. 1. 2009 8:06)

klobouk dolů,nadherné fotky(http://www.atypus.estranky.cz/)

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

následující »

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA